پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام محمد صادق امینی - مسجد سلیمان

حوزه/ حجت الاسلام امینی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ایرانی آباد، اقتداری زبانزد، امنیتی مثال‌زدنی معیشتی پایدار و کشوری آبرومند داشته باشیم، افرادی را که احساس می‌کنیم یکی از شاخصه‌های آنان بیگانه‌ستیزی علی‌الخصوص آمریکاستیزی است، انتخاب کنیم .

 حجت‌الاسلام محمدصادق امینی، امام‌جمعه مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص معرفی برخی افراد از سوی شبکه‌های بیگانه برای ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بابیان اینکه باید بر اساس مبانی دینی و معیارهای موردنظر امام خمینی(ره) عمل کرد، گفت: بر اساس معیارهای دینی و مبانی فکری امام(ره) و نیز از حیث تجربه تاریخی همیشه شاهد بوده‌ایم افراد و احزابی که بیگانگان حامی و مؤید آن‌ها بوده اند، افرادی مضر به حال مردم و سرمایه‌های دینی و ملی بوده که آسیب‌های جدی را تحمیل کرده‌اند. برای مثال در دوره بنی‌صدر، کشور با فتنه‌های داخلی روبرو شد و یا پدیده مجلس ششم که بسیاری از نمایندگان آن بعدها گرفتار فتنه 88 شدند و برخی اسرار نظام لو رفت.

وی تصریح کرد: براساس مبانی دینی، معیارهای امام خمینی(ره) و  همچنین تجربه تاریخی می‌دانیم انگلیس پشت سر هرکس که ایستاده ولو آن فرد غافل و بی‌خبر بوده باشد، لطمات جبران‌ناپذیری به کشور وارده کرده است.

امام‌جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: در روزگاری که دشمنان بیشتر و همگراتر از گذشته شده‌اند، اینکه نمی‌توانند ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد کنند به دلیل بیداری، بصیرت و شجاعت جوان‌های مؤمن و دلیر ایران‌زمین است، لذا اگر می‌خواهیم ایرانی آباد، اقتداری زبانزد، امنیتی مثال‌زدنی معیشتی پایدار و کشوری آبرومند داشته باشیم، افرادی را که احساس می‌کنیم یکی از شاخصه‌های آنان بیگانه‌ستیزی علی‌الخصوص آمریکاستیزی است، انتخاب کنیم و اگر شخصی غیر از این عمل کند، مسلماً به امام و شهدا جفا کرده است.

حجت‌الاسلام امینی در پایان تصریح کرد: به فضل خدا مردم ایران اسلامی در 7 اسفند بار دیگر عیار بصیرت و معرفت خود را در منظر جهانیان قرار می‌دهد و دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می‌کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha