چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام خمینی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی بیات گفت: حربه ای که امروز جهت شکست انقلاب اسلامی از سوی دشمنان داخلی و خارجی طرح ریزی شد، تحریف مکتب حضرت امام خمینی(ره) و گفتمان سازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام  حمیدرضا مهدوی بیات، در  نشست  نهضت روشنگری با موضوع "خطر تحریف شخصیت و گفتمان مکتب حضرت امام خمینی(ره)" که در مدرسه بانو مجتهده امین(ره) برگزار شد، به بیان کلیاتی از موضوع، سابقه و ابزار تحریف گفتمان امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش فراوانی در مقابل گسترش اسلام مانند ترور شخصیت پیامبر(ص)، تحریم و فشار اقتصادی، اقدامات نظامی و ... انجام دادند، اما همگی این نقشه ها به شکست انجامید، پس از آن دشمن تغییر تاکتیک داد و راهبرد تحریف را در دستور کار قرار داد که متأسفانه مؤثر افتاد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: همین حربه امروز نیز جهت شکست انقلاب اسلامی از سوی دشمنان داخلی و خارجی طرح ریزی شده و به دنبال تحریف امام خمینی(ره) هستند، البته این مسئله با درایت و ذکاوت رهبری معظم و سفارشات حضرت امام(ره) به شکست انجامیده است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تنها سه روز پس از رحلت امام(ره)، رهبر معظم دغدغه ای را آرام و دقیق، تحت عنوان خط امام(ره) مطرح کردند و فرمودند: «اگر راه امام را گم کنیم، ملت ایران سیلی خواهد خورد».

حجت الاسلام  مهدوی بیات همچنین به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) نسبت به این مسأله هشدار داده بودند و صرفاً سخنان خود را به دست نوشته ها یا صوت ایشان از صداوسیما منحصر کردند و همین امر سبب شد تا ایشان دستور تأسیس مؤسسه نشر آثار امام(ره) را صادر کنند. 313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha