یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام عابدی در جمع طلاب سپیدان

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس، از بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه فارس از مدرسه امام حسن عسکری(ع) سپیدان و بررسی و رفع مشکلات این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در فارس با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی با فعالیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان و بررسی و رفع مشکلات طلاب این منطقه، حجت الاسلام و المسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه فارس به همراه معاونین حوزه استان، در بازدید از این مدرسه با مسائل و مشکلات آن آشنا شد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین عابدی با حضور در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان، به مشکلات طلاب رسیدگی کرد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس ادامه داد: برخی از طلاب در کنار تحصیل و کسب علم، قطعا در بخش‌های معیشتی و ... با مشکلاتی روبرو هستند که با تدابیر خوب و فعالانه مسئولان حوزه استان، در آینده بسیار نزدیک بخش زیادی از این مشکلات رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: مدرسه امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان تنها حوزه علمیه ویژه برادران این منطقه است که با اقدامات و فعالیت های چشم گیر، از مدارس شاخص و فعال استان فارس به شمار می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha