یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
اجرای طرح  "اردوی دانش آموزان در حوزه" در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان

حوزه/ معاون تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان از اجرای طرح "اردوی دانش آموزان در حوزه"، در راستای جذب نخبگان به حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان در طرحی ویژه، اردویی را برای دانش آموزان مدارس شهرستان زاهدان تدارک دیده که در قالب آن هر هفته، پنج شنبه ها دانش آموزان پایه هشتم و نهم با حضور در حوزه، با فضای طلبگی آشنا می شوند.

حجت الاسلام محبی، معاون تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان درباره اجرای این طرح گفت: هدف از این طرح که به نام "طرح شهید هادی" نامگذاری شده است، انس دانش آموزان با معارف دین و آشنایی با حوزه علمیه می باشد .

وی با اشاره به این که این اردوها تاکنون 2 بار برگزار شده است، افزود: در راستای جذب نوجوانان به حوزه، در این طرح اجرای برنامه هایی مانند برگزاری مسابقات ورزشی، نمایش، اهدای جوایز و ... در دستور کار قرار دارد، از طرفی ورزیدگی طلاب در تبلیغ چهره به چهره نیز ارزیابی می شود.

معاون تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: ما در راستای جذب نوجوانان به حوزه، راهکارهایی را در نظر گرفته ایم که این اجرای طرح یکی از این راهکارهاست و ان شاءالله بتوانیم زمینه ورود بهترین ها را به حوزه علمیه فراهم کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha