چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 374119
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با یادآوری این که کمیته امداد امام خمینی(ره) از کارآمدترین نهادهای سیاسی دینی نظام است، گفت: امروز باید تلاش شود کرامت مددجویان این نهاد حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام ترابی، ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان بروجرد، با بیان این که این نهاد خدمات ارزنده ای را به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش ارائه می دهد، افزود:کمیته امداد با کمک به دانش آموزان،دانشجویان، مددجویان و زنان سرپرست خانوار تلاش می کند بخشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی مددجویان را برطرف نماید.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) از کارآمدترین نهادهای سیاسی دینی نظام است تصریح کرد: این نهاد حمایتی با هدف رسیدگی به نیازهای مادی و معنوی افراد بی بضاعت شکل گرفته و باید در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام ترابی در پایان داشتن روحیه جهادی را از ویژگی های بارز کارکنان این نهاد حمایتی برشمرد و یادآور شد:مردم بزرگترین سرمایه های این نهاد حمایتی هستند،  لذا کارکنان باید با صبر و اخلاص در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرده، کرامت مددجویان را حفظ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha