پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
صهیونیستها

حوزه / چندین اتومبیل ارتشی اسرائیلی به یک انجمن خیریه ایتام در شهر بیت عمر، در شمال بخش جنوبی کرانه باختری در الخلیل یورش برده و با تفتیش و جستجوی وحشیانه، بسیاری از اموال این موسسه را تخریب کرده و با سکنه درگیر شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته چندین اتومبیل ارتشی اسرائیلی به یک انجمن خیریه ایتام در شهر بیت عمر، در شمال بخش جنوبی کرانه باختری در الخلیل یورش برده و با تفتیش و جستجوی وحشیانه، بسیاری از اموال این موسسه را تخریب کرده و با سکنه درگیر شدند. محمد عیاد عواد، سخنگوی رسانه جامعه مردمی در الخلیل به خبرنگاران گفت که سربازان به جامعه خیریه ایتام در منطقه البیاده حمله کرده و با شکستن در جلوی ساختمان به داخل خانه یورش آوردند.

نظامیان اسرائیلی سپس درهای داخلی موسسه خیریه را یکی پس از دیگری شکسته و وحشیانه به جستجو و تفتیش تک تک اتاق‌های ساختمان پرداختند. سپس در هر یک از اتاق‌ها یک سرباز را به نگهبانی گذاشتند. سربازان همچنین به دفتر احمد العمری، مدیر موسسه خیریه هجوم آورده، فایل‌های ایتام را تفتیش کرده و سه دیسک سخت را ضبط و مصادره کردند.

این یورش‌های پیاپی منجر به ایجاد درگیری میان سربازان و ده‌ها جوان محلی، پرتاب سنگ و بطری‌های خالی به سمت اتومبیل‌های نظامیان صهیونیستی شد. در این میان نظامیان اسرائیلی نیز به پرتاب بمب‌های گازی اقدام کردند و چندین فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

در حرکتی مشابه نظامیان اسرائیلی به یک انبار در منطقه بیت زتا در شرق بیت عمر حمله کرده، صاحب انبار را بازداشت و اموال او را به یغما بردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha