دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ همه چیز جامعه از جمله امنیت و اقتدار نظام مدیون شهدا و مقاومت استقامت خانواده آنها است و این امر می طلبد حمایت از این خانواده ها بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا، مقام بلندی در پیشگاه خداوند متعال دارند گفتند: جهاد در راه خدا برای دفاع از دین قابل مقایسه با هیچ عملی نیست.

معظم له بر رسیدگی بهتر بر شهدا و ایثارگران تاکید داشتند و افزودند: باید مسئولین در عرصه خدمت رسانی به خانواده ایثارگران و شهدا، طوری عمل کنند که هرگز یاد آنها از خاطرات محو نشود.

ایشان افزودند: هر چه خدمت رسانی به خانواده شهدا بهتر شود، قطعا موجب امیدواری آنها به نظام و انقلاب و ادامه حرکت مسیر شهدا خواهد شد.

معظم له با تاکید بر این که باید رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد گفتند: تقویت ایثار گران و خانواده شهدا، تقویت نظام را به همراه خواهد داشت و حتی این اهمیت به این خانواده ها در قرآن هم تذکر داده شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: واقعا همه چیز جامعه از جمله امنیت و اقتدار نظام مدیون شهدا و مقاومت استقامت خانواده آنها است و این امر می طلبد حمایت از این خانواده ها بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha