چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام رسول نوروزی - معاون حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حوزه های علمیه مکانی برای فراگیری علوم آل محمد(ص) و گسترش اسلام و دفاع علمی و عقلانی از مبانی دینی شیعه و همچنین حفظ کیان اسلام از توطئه و تهاجم دشمنان اسلام می باشند.

حجت الاسلام رسول نوروزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تاکید بر ضرورت جذب جوانان به حوزه، در رابطه با پذیرش طلاب جدید به حوزه علمیه گفت: حوزه های علمیه مکانی برای فراگیری علوم آل محمد(ص) و گسترش اسلام و دفاع علمی و عقلانی از مبانی دینی شیعه و  همچنین حفظ کیان اسلام از توطئه و تهاجم دشمنان اسلام می باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در جهانی که امروز شرک و کفر تمام آن را فرا گرفته و مستکران همه سعی و تلاش خود را برای محو ارزش ها و آرمان های انسانی بکار گرفته اند، باید عده ای در پاسخ به ندای قرآن وائمه طاهرین(ع)، وارد میدان شده و کیان اسلام دفاع کنند.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه قزوین آمادگی پذیرش جوانان علاقه مند به تحصیل در حوزه را دارد،  افزود: داوطلبان می توانند همه روزه به معاونت آموزش حوزه استان به نشانی، قزوین، خیابان دانشگاه، کوچه شهید اخوان یوسفی، جنب کتابخانه امام خمینی (ره) مراجعه و یا با شماره تلفن 33690814 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha