چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام فرزانه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرزانه گفت: اقدام مقام معظم رهبري نسبت به حوزه علميه خراسان يك ارتقاء جايگاه تعيين كننده می باشد كه در متن حکم معظم له نیز به اين مهم اشاره شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمين محمد باقر فرزانه، امروز جلسه مشترك مسئولان حوزه علميه خراسان، با اشاره به حكم مقام معظم رهبري، اظهار داشت: حكم رهبر معظم انقلاب، چشم اندازی جديد براي حوزه علميه خراسان می باشد كه هوشمندانه و با دقت صادر شده است.

دبير شوراي عالي حوزه علميه خراسان تصريح كرد: با عنايت به اين كه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب اعضای شورای عالی و مدیر حوزه خراسان، این حوزه علميه كهن را مستقل معرفي كردند، شايسته است با ظرفيت هاي موجود از اين فرصت حداكثر استفاده شود.

وی با اشاره به اين كه در حوزه علميه خراسان استعدادهاي جوان بسياري وجود دارد كه با تلاش و كار فعاليت هايي را انجام داده اند، بيان كرد: تلاش همراه با اخلاص در راه قرآن و اهل بیت(ع)، مي تواند كمك كننده برای ادامه مسير باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه خاطر نشان كرد: اقدام مقام معظم رهبري نسبت به حوزه علميه خراسان يك ارتقاء جايگاه تعيين كننده می باشد كه در متن حکم معظم له نیز به اين مهم اشاره شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha