چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ مسئول واحد تلاوت اداره قرآن و حديث جامعه الزهرا(س) از برگزاری دومين دوره مسابقات «تلاوت تقليدی يادواره حضرت زهرا(س)» خبر داد.

فاطمه پوربابا امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: اداره قرآن و عترت جامعة الزهرا(س) سعی دارد ضمن آموزش علوم قرآنی به طلاب زمینه گسترش این علوم آسمانی و آرامش بخش را در جامعه فراهم کند.

وی افزود: در راستای گسترش فرهنگ درست خوانی قرآن با صورت و لحن جامعة الزهرا(س) اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات تلاوت تقلیدی کرده است.

خانم پورباباامیری ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو گروه طلاب و اساتید جامعة الزهرا (س) و در دو بخش تلاوت سوره حشر استاد عبدالباسط آیات 21 تا 23 و استاد منشاوی آیات 22 تا 24 برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: زمان برگزاری مسابقه 28 فروردین 95 خواهد بود و به برگزیدگان در این مسابقات جوایزی نفیس از جمله کمک هزینه سفر به اماکن مقدس هدیه خواهد شد و همچنین از طرف جامعة الزهرا(س) به شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی پایان دوره اعطا می شود.

وی گفت: از علاقمندان به تلاوت كلام وحی دعوت ميشود جهت ثبت نام به دارالقرآن سيدالشهداء مراجعه يا با شماره (۳۲۱۱۲۳۵۵ ) تماس بگيرند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha