شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
حجت‌الاسلام حسین معصومی  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگر خراسان جنوبی

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگر خراسان جنوبی، با بیان اینکه فرهنگ شهادت کشور را در برابر تهاجمات فرهنگی بیمه می کند، گفت:امروز دنیای استکبار در برابر ایران ایستاده و به برکت خون شهداست که نمی تواند نگاه چپ به این کشورنمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگر خراسان جنوبی در گردهمایی بزرگ اسوه های ایثار ضمن گرامی‌ داشتن روز بزرگداشت شهدا و تسلیت شهادت بانوی ایثار و فداکاری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، اظهار داشت:  امروز 22 اسفند ماه به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در سال 58 به روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است.

وی افزود: اگر صبوری و فداکاری  خانواده و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز در این جایگاه نبودیم بنابراین باید قدر این شهدا را بداینم و آنان را الگو های خود و فزندانمان در جامعه قرار دهیم.

 مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی با اشاره به نقش خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی یاد آور شد: در همه ی جنگ های دنیا بازماندگان آن جنگ ها برای حکومت شان اهمیتی ندارند اما درایران  این خانواده ها مورد احترام هستند که همه ی این ها نشان دهنده ی عزت و عظمتی است که شهدا دارند.

وی با بیان آیه"وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ" خاطرنشان کرد: ما نباید تصور کنیم که شهدا مرده اند بلکه طبق این آیه آنان زنده اند و در پیشگاه خدای خود روزی می خورند.

حجت‌الاسلام معصومی حضرت فاطمه (س) را والاترین الگوی زنان عالم دانست و گفت:تنها زنی که در اسلام خود شهید و مادر دو شهید و آزاده دلیر و همسر شهید است بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه است که نشان دهنده کرامت  این بانوی بزرگوار می باشد.

وی ادامه داد: ایشان همسری دلسوز و مادری مهربان بودند و فرزندانی را تربیت کردند که امروز هرچه داریم به برکت فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س)است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی  خاطرنشان کرد:امروز دنیای استکبار در برابر ایران ایستاده و به برکت خون شهداست که نمی تواند نگاه چپ به این کشور بکنند و ما باید با سرمشق گرفتن از شهدا راه نیمه تمام آنان را تمام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha