پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
تبلیغ

حوزه / مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد گفت:طلاب می توانند در دید و بازدید های نوروز با ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه در بین بستگان،دوستان و آشنایان در جهت تعظیم شعائر الهی تلاش کنند..

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه طلاب در ایام نوروز رسالت تبلیغی خود را باید مستمر ادامه دهند افزود:تبلیغ معارف و آموزه های اخلاقی در جامعه از مهمترین رسالت طلاب در تعطیلات نوروز است و بخشی از رسالت حوزوی و تحصیلی آنها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طلاب نباید در تعطیلات نوروز از درس ، بحث و مطالعه علوم حوزوی خود غافل شوند افزود:طلاب با غنیمت شمردن ایام تعطیلات نوروز باید به نحو احسن از زمان تعطیلات برای گسترش معارف ناب اسلامی در بین مخاطبان استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید اهداف و خواسته های دین را در بین مردم اجرا نمایند تصریح کرد:طلاب جوان با عمل کامل به وظایف خود در رسالت تبلیغی تلاش کنند الگوی عملی برای افراد جامعه باشند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه طلاب و روحانیت خدمتگزار به مردم در اشاعه معارف الهی هستند اظهار داشت:طلاب جوان بهترین الگو برای جوانان در جذب آنها به معارف و سیره اهل بیت ع هستند.

وی طلاب جوان را مبشران جوان تبلیغ آموزه های اخلاقی برشمرد و یادآور شد:تعطیلات نوروز و دید و بازدید های این ایام علاوه بر بجا آوردن صله ارحام که سنتی بسیار نیکوست ،فرصتی بی نظیر برای تبلیغ چهره به چهره طلاب در بین اقوام است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان احیای امر به معروف و نهی از منکر در این ایام را از جمله رسالت طلاب جوان در بین مردم عنوان کرد و گفت:طلاب می توانند در دید و بازدید های نوروز با ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه در بین بستگان،دوستان و آشنایان در جهت تعظیم شعائر الهی تلاش کنند.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با اشاره به اینکه حضور طلاب در بین آشنایان خود تبلیغی عملی ،برای گسترش معارف اسلامی در بین جوانان است افزود:طلاب با بیانی شیوا و خلقی نیکو می توانند در جهت گسترش احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همت گمارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha