جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدیراداره پاسخ به سوالات و شبهات جامعه الزهرا(س)، از بارگذاری ۱۴ هزار سؤال و استفتاء از چهارده مرجع تقلید، در این سایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حميده حائری در نشست معرفی سايت «پاسخ به سوالات و شبهات ديني جامعه الزهرا(س)» که در جمع طلاب خوابگاه حضرت خديجه(س) برگزار شد، بر پاسخگویی طلاب به سوالات و شبهات موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: بر اين اساس قرار است كارگاه هايي برگزار شود تا توان پاسخگويی طلاب افزايش يابد.

وی به معرفي بخش هاي مختلف سايت اين اداره پرداخت و افزود: بحمدلله تاکنون در اين سايت ۱۴ هزار سؤال و استفتاء با نظر ۱۴ مرجع تقلید بارگذاري شده است.

مدیر اداره پاسخ به سوالات و شبهات ابراز داشت:‌ در اين سايت، مقالاتي از اساتيد مجرب كه در عين حال مشغول تدريس نيز هستند بارگذاري شده است تا طلاب بتوانند به راحتي به آنان دسترسي پيدا كنند.

خانم حائری از راه اندازی بخش پاسخگويي آنلاين در این سايت خبر داد و افزود: در صدد هستيم تا به صورت آنلاين پاسخگوی كاربران باشيم كه اين امكان، در آينده اي نزديك اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به كمبود وقت طلاب براي حضور در كارگاه ها، برگزاری غیرحضوری آن به عنوان واحد درسی بسیار مناسب بوده و مسلما حضور آنان بیشتر خواهد شد.

مدیر اداره پاسخ به سوالات و شبهات، از راه اندازی كانالي در شبكه تلگرام خبر داد و تصريح كرد: كانال «پاسخ به سوالات فقه و معارف» در تلگرام است كه به صورت هفتگي استفتائات جديد و نيز  برخي از استفتائات گذشته در آن بارگذاري مي شود.

همچنین در ادامه این نشست خانم ها فرخنده و چهره قانی، به تشريح سایر فعالیت های این اداره پرداختند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha