پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امنیت، آسایش و ارامش امروز جامعه مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در همایش تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت که با حضور مادران و همسران شهدا در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر و الگوهای نمادین کمال انسانی هستند.

وی با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا و ایثارگران با هدیه جان عزیزانشان، به استقلال و امنیت جامعه خدمات شایانی ارائه داده اند، تصریح کرد: امروز باید صبر و مقاومت این  افراد برای همگان الگو باشد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به جایگاه والای جهاد و صبر و استقامت در قرآن و آموزه های اسلامی گفت:مادران و همسران شهدا با حفظ روحیه خود بزرگترین درس را به افراد جامعه داده اند و با تاسی از الگوی صبر و استقامت زینب کبری(س) در جهت تربیت نسلی پاک و آسمانی هدایای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه استان لرستان با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نموده است گفت: امروز باید با تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران در جهت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha