دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
حجت الاسلام محمد کارگر شورکی - استان یزذ

حوزه/ باید باور کنیم که داروی اقتصاد بیمار در داخل است نه بیرون مرزها و اگر به این باور برسیم، به دشمنان قسم خورده و بدعهد اعتماد نخواهیم کرد، بلکه با تکیه بر توان و سرمایه های داخلی خود کفایی می رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اشاره شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهارداشت: سالهاست که مقام معظم رهبری راهبرد اقتصاد مقاومتی را توصیه نموده اند، اما متأسفانه گام های اساسی و فراگیر در این راستا برداشته نشده، تا این که امسال برای تأکید بر این امر بحث اقدام و عمل را مطرح کردند.

* روی پای خودمان بایستیم

وی افززود: در امور اقتصادی هم اگر همچون امور نظامی فرض کنیم که هیچ کس به ما کمک نمی کند و باید روی پای خودمان بایستیم همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهند کرد و به یقین سخت تر از امور نظامی نیست و می توانیم به خودکفایی کامل  برسیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد تصریح کرد:  در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی، با توکل بر خدا و سرمایه های داخلی بعد از  چند دهه می توانیم غول های اقتصادی جهان را پشت سر بگذاریم و به اقتدار ملی برسیم.
حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در شهریور 94 گفت" ایشان سه عامل سه عامل اساسی «اقتصاد قوی و مقاوم»، «علم پیشرفته و روزافزون» و «حفظ روحیّه‌ انقلابی گری در همه بخصوص در جوان ها» را برای حفظ کشور و مأیوس کردن د شمن مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد:اگر سربازان جبهه اقتصادی هم همچون سربازان جبهه نظامی به توصیه های  مقام معظم رهبری عمل کنند، دنیا را به اعجاب وا می دارند و آن وقت غربی ها نمی توانند با زور گویی و پر رویی با ما صحبت کنند.

*بر ظرفیت های درونی تکیه کنیم

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد یادآور شد: باید باور کنیم که داروی اقتصاد بیمار در داخل کشور است نه بیرون مرزها و اگر به این باور برسیم، به دشمنان قسم خورده و بدعهد اعتماد نخواهیم کرد، بلکه بر توان و سرمایه های داخلی تکیه می کنیم تا به خود کفایی برسیم.

وی در ادامه افزود: در عرصه توان نظامی، قدرت های بزرگ جهان را به وحشت انداخته ایم و همه این موفقیت ها برخلاف خواست دشمن و در زمان تحریمهای آنها به دست آمده است.

*تحریم ها مانع پیشرفت نشد

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: حتی تحریم های فلج کننده آمریکا و حامیانش هم نتوانست مانع پیشرفت صنعت موشکی و دفاعی ما شود و در واقع غربی ها در موضوع تحریم های جمهوری اسلامی ایران، شکست خوردند و به اهدافشان نرسیدند.

 وی در پایان تأکید کرد: دشمنان بدانند که ملت غیور و انقلابی ایران همچون چند دهه گذشته زیر بار زورگویی و زیاده خواهی آنها نخواهند رفت و تیر تحریم های آنها به سنگ خواهد خورد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha