چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مرضیه سادات نقیب القراء

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران یزد از بانوان حوزوی و مبلغات خواست تا جامعه زنان را نسبت به مسئولیتی که خداوند به آنها داده است آگاه کرده و مضرات شبکه های اجتماعی را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مرضیه سادات نقیب القراء در نشستی با بانوان حوزوی سطح سه و چهار مرکز آموزش حضرت زهرا(س) میبد، با برشمردن  ابعاد مختلف شخصیتی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) بعد سیاسی زندگی بانوی دو عالم را حائز اهمیت خواند.

وی با یادآوری شعار امسال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از بانوان حوزوی خواست تا هر کس بر اساس توانمند خود اعم از پژوهش و تحقیق در این میدان قدم بردارد.

مشاور امور بانوان حوزه  علمیه خواهران استان یزد از بانوان طلبه خواست تا بیانات ارزشمند و جامع رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع زنان را مطالعه و تحقیق کنند.

نقیب القراء، برخی از خصوصیات زندگی مشترک حضرت زهرا(س) با حضرت علی(ع) را پرهیز از دهان سردی، احترام به شوهر، اکرام و تکریم به همه حتی دشمن، عدم بزرگ نمایی در زندگی، خطاپوشی ها در زندگی، حفظ اسرار ومدیریت سیاسی، مدیرت اقتصادی و دشمن شناسی برشمرد.

وی با اشاره به عصر امروز و گسترش فضای مجازی با انبوه شبکه های اجتماعی اظهار داشت : برخی بانوان خانه دار که مسئولیت همسرداری و فرزند پروری را بر عهده دارند  بدون توجه به آینده در انبوه شبکه های اجتماعی بدون هدف فعالیت و فرصت سوزی می کنند.

 به گفته این استاد حوزه متاسفانه برخی بانوان تحصیل کرده و شاغل حتی سلامتی خود را بدون توجه به اثرات ابزارهای ورود به شبکه مجازی از جمله تلفن همراه و تبلت در نظر نمی گیرند و فرصتی را که می توانند در خدمت خانواده و مطالعه و تحقیق بگذرانند با دوستان مجازی سپری می کنند.

بانوان حوزوی، جامعه زنان را نسبت به مضرّات شبکه های اجتماعی آگاه کنند

نقیب القراء از بانوان حوزوی و مبلغات خواست تا جامعه زنان را در سخنرانی های خود و تبلیغ چهره به چهره به مسئولیتی که خداوند به آنها داده است یاداوری  کرده و مضرات شبکه های اجتماعی را اطلاع رسانی کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha