سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 376465
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
 حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه مولاوردیخان

حوزه /مدیر مدرسه مولاوردیخان با اشاره براینکه ماه رجب، سکوی عروج برای رمضان است بر غفلت نکردن از فرصت های این ماه تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از قزوین حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه مولاوردیخان، در جمع طلاب سفیران هدایت، ضمن تبریک ماه مبارک رجب، این ماه را  بسیار ارزشمند دانست وگفت: تلاش نماییم در این ماه رجب که سکوی عروج ماه مبارک رمضان است از فرصت ها و ساعات آن بهترین استفاده را ببریم.

حجت الاسلام عبداللهی به دعاها واعمال این ماه مبارک اشاره وخاطرنشان کرد: در این ماه روزه ثواب  فراوانی دارد وهمچنین اعتکاف نیز درانجام می گیرد که شما می بینید در سر اسر کشور و در همین استان ما از همه اقشار مختلف در این مراسم معنوی شرکت کرده، تا دراین  سه روز با خدای متعال انس بیشتری بگیرند.

مدیر مدرسه مولاوردیخان بیان داشت: بهترین وزیباترین حالات در این ماه توسط خداوند به انسان عنایت می شود و ماه های شعبان و رمضان برای تکمیل این خودسازی معنوی است.

وی به ریزش گناهان در ماه رجب اشاره وبیان داشت: ماه رجب ماه بندگی وبخشش گناهان می باشد همانطور که باران سبب سرسبزی ولطافت می شود به گونه ای که انسان از آن احساس لذت می کند ، ماه رجب همین خصوصیات را دارد.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: وقتی بنده ای خودش را در معرض الهی قرار می دهد واز فیض این رحمت بیکران الهی بهره می گیرد پاک و سبک می شود و احساس وجود کرده و خودش را بیهوده نمی داند و در زیر بارش رحمت الهی قرار گرفته وحجاب گناه را با بخشش گناهان وتضرع به درگاه الهی کنار می زند وبه خدا می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha