سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در دیدار با خانواده شهید مصطفی سنجری دیدار کردند.

حوزه/امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال نفوذ، تعدی و اضمحلال انقلاب اسلامی می باشند؛ اما به برکت اسلام، ولایت فقیه و همچنین ایثار و مجاهدت شهداء روز به روز به اقتدار و عزت نظام افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات"بازی دراز"، امام جمعه  و مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با خانواده شهید مصطفی سنجری دیدار کردند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور دراین دیدار پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا دانست و عنوان داشت: مسئولیت بزرگی بر دوش خدمتگزاران نظام و مردم می باشد چرا که امنیت و اعتلای انقلاب به برکت مجاهدت و ایثار شهداء، جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: غرب کشور در دوران دفاع مقدس سپر مستحکم و دفاعی ایران اسلامی بود و با حماسه هایی که زنان و مردان این دیار از خود آفریدند از کیان انقلاب صیانت کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: کرمانشاه سینه ستبر انقلاب اسلامی است؛ چرا که با صبر، استقامت و ایثاری که در دوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند، دشمنان و متجاوزان را از مرزها بیرون رانده و اقتدار انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام محمدی پور مطرح کرد: شهداء با پیروی از ولایت و با  شهادت خود دست فتنه گران و متجاوزان را از نفوذ و تسلط بر نظام کوتاه کردند؛ لذا امروز باید همگان  به ولایت فقیه و آرمان های امام و شهداء متعهد و پایبند بوده و راه آنان را ادامه دهند.

 امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به واسطه دست نشانده های خود همواره به دنبال نفوذ و تعدی هستند و با اعمال فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی می باشند، اما به برکت اسلام، ولایت فقیه و همچنین ایثار و مجاهدت شهداء روز به روز به اقتدار و عزت نظام افزوده می شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha