شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر حسینی نژاد

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب تاکنون هفتاد طرح از قبیل اندیشه های حضرت امام، تجمیع شهریه، آسیب شناسی حوزه و ساماندهی مرکز مطالعات استراتژیک را تصویب کرده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد، چهارشنبه شب  در سی و ششمین نشست این مجمع که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین که با حضور آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با بیان این که اعضای این مجمع از روحیه جهادی برخوردار هستند،  اظهارداشت: 50 درصد از اعضای این مجمع از رزمندگان دفاع مقدس هستند و وظایف خطیر خود را با روحیه بسیجی دنبال می کنند.

وی افزود:  اعضای این مجمع می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند همچنان که رهبر معظم فرمودند در مجمع نمایندگان حزب و گروه در کار نیست و سازماندهی دولتی ندارد و به همین خاطر می تواند یک فکر درست را به طلاب منتقل کرده و طلاب را رشد دهد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت:  جامعه مدرسین با هوشمندی بعد از فرمان و صدور منشور روحانیت امام راحل، مجمع نمایندگان را تشکیل داد که در ابتدا نهالی نوپا بود، ولی امروز درختی تنومند شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان در سال 1368 تشکیل شد و  اعضای این مجمع تاکنون بیش از 1350 نشست با حوزه انتخابیه خود داشته اند و در خود مجمع نزدیک 40 نشست عمومی در مورد مسائل جاری حوزه برگزار شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ا اضافه کرد: مجمع نمایندگان طلاب تاکنون هفتاد طرح از قبیل اندیشه های حضرت امام، تجمیع شهریه، آسیب شناسی حوزه و ساماندهی مرکز مطالعات استراتژیک را تصویب کرده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha