چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
قدردانی از اساتید

حوزه/ مدیر مدرسه جوادالائمه(ع) فسا، از برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از اساتید مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالمحمد سعدونی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت آیت الله مطهری از اساتید انقلابی و الگوی تمامی معلمان و اساتید ایران اسلامی، اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم، ویژه برنامه تجلیل و قدردانی اساتید برتر حوزه علمیه جوادالائمه(ع) شهرستان فسا با حضور امام جمعه فسا و تولیت این حوزه، معاونین و تعداد 100 نفر از طلاب مدرسه روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 95 ساعت 16 در اردوگاه تربیتی شهید باهنر شهرستان فسا برگزار می شود.

وی افزود: در این آئین تجلیل از مقام معلم، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان و تولیت حوزه علمیه جوادالائمه(ع) فسا، پیرامون مقام و ارزش معلم، به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس از اساتید در حال تدریس این مدرسه و خانواده های آنان تجلیل و قدردانی به عمل می آید .

مدیر مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) فسا، خاطر نشان کرد: همه ساله و با تلاش مسئولین مدرسه در چنین روزی در این حوزه علمیه از مقام و نقش اساتید حوزه با برگزاری چنین آئینی تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha