چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مراسم یادبود و رونمایی از آخرین اثر مرحوم میرمدرس

حوزه/ مراسم اولین سالگرد رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید موسی میرمدرس و مراسم بزرگداشت و رونمایی از آخرین اثر علمی آن مرحوم، ظهر امروز در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که با حضور مدیران عالی حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام والمسلمین واعظی و همکاران و شاگردان آن مرحوم برگزار شد، بخش هایی از فعالیت های علمی و انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرمدرس، در قالب یک کلیپ پخش شد.

سخنران ابتدایی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی بود که در سخنانی به فعالیت های مرحوم میرمدرس در پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پرداخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا از دوستان قدیمی حجت الاسلام والمسلمین میرمدرس و مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه نیز در سخنانی، به تشریح افکار آن مرحوم پیرامون جایگاه مدیریت تحول در حوزه پرداخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف طلبه و حوزه انقلابی پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام والمسلین واعظی و میراحمدی و حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی مراسم رونمایی از آخرین اثر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرمدرس، با عنوان «مدیریت تحول در حوزه» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha