شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
دوماهنامه خُلُق

حوزه/ ویژه نامه خُلُق با محوریت بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) با قالبی نو بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به همت مؤسسه فرهنگی دارالهدی، وابسته به بنیاد علمی فرهنگی هاد، ویژه نامه خُلُق با محوریت بزرگداشت مقام علمی- معنوی حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره)، همزمان با ایام رحلت ایشان، با قالبی نو بازنشر شد و در دومین همایش سالیانه اخلاق حوزه علمیه کشور با رویکرد تجلیل از شخصیت اخلاقی- تربیتی مرحوم حضرت آیت الله بهجت که به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان و مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی اصفهان بنیاد علمی فرهنگی هاد در سالن همایش مؤسسه اهل بیت(علیهم السلام) برگزار شد، به علاقه مندان عرضه گردید.

محتوای این ویژه نامه، به موضوعاتی مانند «شاهکاری در تربیت»، «راز موفقیت»، «زیست نامه آیت الله بهجت(ره)»، «روش سلوکی و تربیتی آیت الله بهجت(ره)»، «تناسب کرامات با مقامات»، «بالاتر از طی الارض»، «اخلاق اجتماعی در سیره آیت الله بهجت(ره)»، «شیوه صاحب نظری» و «عشق عفیف» اختصاص یافته است.

گفتنی است که در این نسخه از ویژه نامه، ویژگی نو و کم نظیری در برخی از صفحات آن گنجانده شده است که فناوری نو در انتشارات علمی کشور و در میان آثار حوزه های علمیه کشور شمرده می گردد.

صفحه پویا(واقعیت افزوده)، نام این فناوری است که به وسیله آن می توان فیلم، صوت یا عکس مربوط به برخی از مطالب را بر روی تلفن همراه هوشمند مشاهده کرد.

خوانندگان این ویژه نامه متنوع می توانند برای نصب برنامه این قابلیت ویژه نامه، به پایگاه اینترنتی بنیاد علمی- فرهنگی بنیاد هاد با نشانی www.bonyadhad.ir مراجعه کنند و پس از نصب آن، دوربین تلفن هوشمند خود را مقابل جلد و صفحات خاصی که نمایه پویا دارد، قرار دهند و از فیلم، صوت و عکس تدوین شده در آن صفحات، با محوریت بزرگداشت مقام علمی- معنوی حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) استفاده نمایند.

علاقه مندان برای تهیه این ویژه نامه می  توانند به مرکز پخش آثار این مؤسسه به نشانی قم- خیابان معلم- انتهای کوچه1- پلاک 159 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 7840704-0253 و 09123513872 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha