سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تصاویر/ کمیسیون های تخصصی دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

حوزه/ کارشناس مهدویت گفت: تشکیل انجمن‌های فراماسونری در دستور کار دشمن قرار گرفته است تا بتواند چالش‌های موجود در حوزه مهدویت را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری   «حوزه»، محمد ابراهیمی ظهر امروز در کمیسیون «آسیب‌شناسی چالش‌های پیش‌روی و نشانه شناسی در عصر ظهور حضرت حجت(عج) و راهبردهای مدیریت آن» که در سالن ابوذر غفاری مدرسه علمیه امام کاظم(ع)‌ برگزار شد، با بیان اینکه نانشانه‌های ظهور می‌تواند آسیب‌های بسیاری برای جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: برخی غیبت را انکار کرده و یا با دریافت ناصحیح از منجی‌گرایی به مسائل جانبی می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه صلح و امنیت جهانی با تشکیل گروه‌های صهیونیست به خطر افتاده است، اضافه کرد: تشکیل انجمن‌های فراماسونری در دستور کار دشمن قرار گرفته است تا بتواند چالش‌های موجود در حوزه مهدویت را افزایش دهد.

کارشناس برجسته مهدویت با اشاره به اینکه امکان ساخت نشانه‌های نادرست در برخی از عرصه‌ها وجود دارد، مطرح کرد: وجود نشانه‌ها به معنای نبود بینات نیست، اکنون با وجود اینکه رخ‌دادهای مختلف در جوامع اسلامی و غیر اسلامی درحال رخ‌داد بوده، برخی از نشانه‌ها پذیرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد روایات بهترین روش برای مدیریت آسیب‌های نشانه‌های ظهور است زیرا این روایات منابع اصلی شیعه بوده و می‌تواند به سندیت داشتن این منابع استناد کرد.

ابراهیمی از نقش شیطان در ترویج نانشانه‌های عصر ظهور یاد کرد و ادامه داد: فعالیت‌های پیشگیرانه از آسیب‌ها بعد از شناسایی نخستین مرحله مدیریت آسیب‌ها و چالش‌های نشانه‌های ظهور است.

وی مدیریت آسیب‌های نشانه‌های ظهور را نیازمند گرایش انقلابی مردم و وجود حکومت انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: آموزش کارگزاران حکیم، نهادینه نمودن فرهنگ گرفتن منابع، تشکیل مرکز عالی مهدویت متشکل از فعالان، ارائه و ترویج تفسیر صحیح، تدوین اصول و روش دقیق شناخت نشانه‌ها،‌ تدوین قوانین برای مقابله با مدعیان دروغین، سرمایه‌گذاری در رسانه‌ها برای خنثی‌سازی جریان رسانه‌ای غرب و ایجاد ارتباط دو طرفه برای خدمات مشاوره‌ای در حوزه عرفان‌های کاذب از راهکارهای مدیریت آسیب‌های و چالش‌های نشانه‌سازی عصر ظهور حجت(عج)‌ است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha