دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 380650
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
نشست خبری گردهمایی بزرگ فعالان تدبردر قرآن

حوزه/ دبیر گردهمایی تدبر در قرآن کریم از برگزاری این همایش در تهران و در هفته جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام  اسفندیار، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: گردهمایی بزرگ فعالان تدبردر قرآن در کشور در دو استان تهران و البرز با حضور چهارصد نفر روز جمعه هفتم خردادماه در موسسه امام علی(ع) تهران برگزار میشود.

وی افزود: این گردهمایی تحت نظر حجتالاسلام محمد حسین الهی زاده و با سخنرانی وی در تهران برگزار می ‏شود؛ همچنین در این همایش حجج اسلام علی صبوحی مدیر موسسه تدبر، مهدی مقامی عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‏های قرآن و عترت و مدیرعامل موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد و قم سخنرانی می‏ کنند.

دبیر گردهمایی تدبر در قرآن گفت: در این مراسم همچنین از مقام علمی و اخلاقی و کمالات وجودی شهید قرآنی مدافع حرم، حجت‏ الاسلام قلی زاده که در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا(س) به شهادت رسید تجلیل میشود.

وی اظهارکرد: در این گردهمایی برای اولین بار پخش موشن گرافی سوره ناس مناسب مخاطب کودک و نوجوانان که خط تولید این مساله راه اندازی شده است رونمایی میشود؛ همچنین در این مراسم، نماهنگی از شهید قلی زاده و تدریس در تدبر سوره بروج ایشان به نمایش در میآید.

دبیر گردهمایی تدبر در قرآن گفت: در این همایش برای اولین بار صندوق مردمی حمایت از تولید محصولات تدبر در قرآن اعلام می ‏شود و این صندوق در ابتدای کار با آورده خوبی از سوی مردم برای تولید محصولات تدبری آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha