دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ام رسمی جامعه مدرسین به حزب الله لبنان در شماره جدید افق حوزه

حوزه / چهارصد و شصت و ششمین شماره افق حوزه به انضمام افق خانواده منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، نشریه "افق حوزه" در بخش هایی مانند؛ سرمقاله، اخبار افق، در محضر نور، سخن بزرگان، عطر یار، اخلاق در حوزه، رواق شهیدان، فرزانگان، اخبار کوتاه، بین ‌الملل، مقاله، کرسی اجتهاد، فقه و زندگی، مصاحبه، آثار ماندگار، یاد ایام، ویژه ‌نامه ‌ها، افق خانواده و پرس ‌وجو به ارائۀ مطلب پرداخته است.

برخی از عناوین هفته نامه "افق حوزه" عبارتند از: « پیام رسمی جامعه مدرسین به حزب الله لبنان »، «برخی دیانت را قربانی سیاست می کنند»، «همایش بین المللی امام خمینی(ره) و امت اسلامی»، «بزرگداشت نیم قرن تلاش علمی استاد یوسی غروی»، «طرح حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه»، «آرزوی آیت الله العظمی بروجردی برای تبلیغ دین در عرصه بین المل محقق شد».

« پیام رسمی جامعه مدرسین به حزب الله لبنان »عنوان مطلبی است که در دیدار هیئتی به ریاست آیت الله مقتدایی با سید حسن نصرالله، پیام جامعه مدرسین به حزب الله لبنان به وی ارائه شده است. در قسمتی از این متن می خوانیم: حزب الله عزیز ما، در روز رستاخیز با سرافرازى در پیشگاه مقدس خداى بزرگ و پیامبران و امامان معصوم (علیهم السلام)  اولیاى الهی، صف‌هاى طولانى از شهیدان در راه دفاع از حق را عرضه مى‏دارد؛ و انشاءالله ما نیز همراه و همنشین این فرزندان و مجاهدان عزیز باشیم.

روحیه بالای ایمانی و تبعیت از ولایت الهی امام خمینی(قدس سره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و خلف صالحش امام خامنه ای«مدظله العالی» حزب الله قهرمان را خار چشم آمریکا، اسرائیل و مرتجعان منطقه قرار داده است و این ولایتمداری خالصانه ،حزب الله را قدرتی تاثیر گذار وشکست ناپذیر کرده و خواهد کرد.

 ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد ومنتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم ماند.

مهم ترین عناوین در بخش «افق خانواده» نیز عبارتند از: «اوج سبز خدا»، «زولبیا و بامیه خانگی پای ثابت سفره های افطار»، «چهار قانون طلایی در مصرف دارو»، «توجه به سبک های فرزند پروری»، «راهکار موثر در درمان لکنت».

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه به نشانی: www.ofoghhawzah.ir در دسترس کاربران قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha