جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم مسلمان و ولایتمدار ایران در دفاع از قدس و فلسطین مظلوم، حقیقتاً در کل جهان سرآمد و الگو هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ابراز داشت: فردا در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس مردم ما بار دیگر نشان می دهند که در خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین قرار دارند و حامی اصلی قدس شریف به شمار می روند.

وی همچنین با بیان این که هر سال که می گذرد شاهد برکات بیشتر اقدام حضرت امام (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس هستیم، افزود: مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها نشان داده که در زمینه دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم پیشگام و پیشقدم هستند و به خصوص در باره مساله فسلطین به عنوان پاره تن جهان اسلام، این مساله نمود بارزتری داشته است.

استاد حوزه با بیان این که حامیان رژیم صهیونیستی در ریخته شدن خون بی گناهان فلسطینی شریک جرم هستند، گفت: در دنیای بی رحم کنونی که مدعیان دروغین حقوق بشر و کشورهای استکباری در حمایت از رژیم جعلی اسراییل از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند ، این وظیفه دینی و انسانی ماست که دست از حمایت از آرمان فلسطین برنداریم.

وی اضافه کرد: از این حیث بی شک مردم ما فردا در راهپیمایی یوم الله روز قدس بار دیگر حماسه بزرگی خلق می کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار و حامیان و عمالش می کوبند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha