یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام علاالدین صفی خانی

حوزه / معاون حوزه علمیه استان قزوین گفت: مدیران مدارس علمیه باید با برنامه ریزی دقیق در رشد توامان تحصیلی و تهذیب طلاب گام بردارند.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» درقزوین با اشاره به لزوم وجود برنامه ریزی دقیق از سوی مدیران حوزه ها برای طلاب، اظهار کرد: اولویت اصلی یک مدیر ایجاد انگیزه و دادن امید به طلاب برای آینده است که البته این مهم یکی از خصوصیات مدیران موفق می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین، مهارت افزایی برای طلاب حوزه علمیه را در اولویت دوم مدیر موفق حوزه دانست و بیان کرد: مهارت افزایی برای طلاب به  تناسب شغل آنها و همچنین تقویت روحیه انتقاد پذیری یکی دیگر از دیگر خصوصیات مدیران موفق حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام صفی خانی ادامه داد: دارا بودن برنامه کاری برای مدیران لازم است و این برنامه توسط قرآن کریم بیان شده که خداوند در این کتاب آسمانی مهمترین رسالت انبیا الهی را تزکیه و تعلیم دانسته است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین تزکیه طلاب، تعلیم و بهبود وضع آموزشی را برای مدیران حوزه های علمیه را مهم و در اولویت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha