دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 392660
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مدرسه خواهران بافق

حوزه/ مدرسه علمیه حضرت الزهرا(س) بافق اختتامیه دوره تربیت مبلغ ۵۰ بانوی حوزوی و نشست بررسی اطلس فرهنگی شهرستان، مناظره موسیقی و نشست بررسی روابط دختر و پسر را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، بانوان طلبه بافقی به همت مدیریت و امور فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق در اوقات فراغت تابستان از برنامه های متنوعی بهره مند شدند.

*50بانوی طلبه بافقی در دوره تربیت مبلغ

مراسم اختتامیه دوره تربیت مبلغ طلاب خواهر شهرستان بافق با حضور 50بانوی مبلغ برگزار شد.

این دوره که به مدت هفت روز و به میزبانی مدرسه علمیه خواهران بافق و با هدف ارتقا سطح علمی و فرهنگی طلاب برگزار شد؛ شرکت کنندگان باسرفصل های اختصاصی دوره از جمله فضای مجازی، نیازسنجی فرهنگی جامعه، شبهات قرآنی، مهدویت و آخر الزمان، آئین و فنون مشاوره دهی و جذب جوانان به نماز آشنا شدند.

*تشکیل کارگروه شناسایی اطلس فرهنگی بافق ضرورت دارد

 حجت الاسلام نجیمی، مدیر جبهه فرهنگی استان یزد در نشست بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق گفت: نیاز سنجی به عنوان گام اول در بهتر برگزار شدن فعالیت های تبلیغی به شمار می رود.

وی بر آمادگی طلاب برای فعالیت در تمام عرصه های تبلیغی سطح شهر تأکید کرد و افزود: تشکیل کارگروه های مختلف و ساماندهی آنها بر اساس نیازسنجی به عنوان گام دوم برنامه ریزی می شود و تشکیل کارگروه شناسایی اطلس فرهنگی از مهم ترین اقدامات در عرصه فرهنگی بافق خواهد بود.

*مناظره دختران دانش آموزان متوسطه با موضوع موسیقی

مناظره ای با موضوع موسیقی به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق و با حضور 60 دختر دانش آموز مقطع متوسطه برگزار شد.

در این مناظره که سمیه حسینی به عنوان داور معرفی شد؛ دو نفر از دانش آموزان به نمایندگی از دوستان خود در دو گروه موافق و مخالف با موسیقی به بیان نظرات و سؤالات خود پرداختند.

این مناظره با جمع بندی نظرات موافق و مخالف از سوی سمیه حسینی داور مناظره به پایان رسید.

*نشست بررسی روابط دختر و پسر

نشست روابط پسر و دختر با سخنرانی فاطمه دهقانزاده از اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

وی با بیان اثرات مخرب روابط آزاد و نامشروع دختر و پسر گفت: خانواده ها باید در حفظ و نگهداری از دختران همچون پرورش گل دقت کنند.

این استاد حوزه با بیان آیات قرآنی در این مورد ادامه داد: در روابط بین دختر و پسر به علت حساس بودن و آسیب پذیری دختران توجه به این روابط از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام / ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha