دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام حاجی زاده معاون آموزش  جامعة الزهرا

حوزه/ رمز کسب موفقیت در تحصیل علوم دینی، شناخت هدف، راه، تلاش و استقامت در پیمودن مسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حاجی زاده امروز در جمع طلاب جدید الورود خوابگاهی جامعه الزهر(سلام الله علیها) در اردوگاه دستجرد این مرکز، ضمن تبریک به  پذیرفته شدگان نهایی، بیان کرد: این موفقیت بزرگ از نعمت های الهی است که شکر آن نیز لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نخستین گام برای موفقیت، هدف گذاری است، اضافه کرد: هدف اصلی باید بندگی خداوند باشد که در انجام وظیفه خلاصه می شود و دیگر اهداف همانند علم آموزی و تبلیغ دین باید در راستای رسیدن به هدف اصلی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده گام دوم موفقیت را، تعیینِ راهِ رسیدن به هدف دانست و افزود: باید برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را بکار گرفت.

وی استفاده هدفمند و کامل از امکانات موجود در جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، همانند فضای وسیع و مناسب، اساتید برجسته، کتابخانه مجهز را یادآور شد و تاکید کرد: طلاب جوان باید قدر فرصت ها و به ویژه شور و نشاط جوانی را بدانند.

معاون آموزش جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، طلاب را به ایجاد ارتباط معنوی خاص با خداوند و استفاده از حرم ملکوتی کریمه اهل بیت (علیها السلام) سفارش کرد و طلاب خوابگاهی را میهمانان ویژه حضرت معصومه (سلام الله علیها) دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده  در پایان با بیان اهمیت برنامه ریزی صحیح در رسیدن به هدف، استفاده از تجربیات افراد موفق را مفید دانست.

اردو طلاب جدید الورود تمام وقت خوابگاهی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) با مدیریت معاونت تربیتی-فرهنگی و مشارکت اداره کل امور خوابگاه ها، اداره کل تبلیغ و ارتباطات و معاونت آموزش به مدت ۴ روز در اردوگاه دستجرد این مرکز برگزار می شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha