یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
فرهنگ

حوزه/ مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز، از برگزاری نشست هم اندیشی بررسی پیش نیازهای "روش شناسی در کار فرهنگی" دراین مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا کاظمی راد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز ضمن گرامیداشت قیام 17 شهریورماه 57 و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی پهلوی، گفت: به منظور آشنایی طلاب و مبلغین مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شیراز با ویژگی های اهداف تربیتی در تشکل های فرهنگی و به همت معاونین پژوهش و تبلیغ این مدرسه، نشست هم اندیشی بررسی پیش نیازهای "روش شناسی در کار فرهنگی" ویژه طلاب این مدرسه، شنبه 20 شهریورماه جاری ساعت 11 در فضای آموزشی مدرسه برگزار می شود.

وی با توجه به اینکه قبل از ورود به مرحله روش شناسی در کار فرهنگی، باید ظرفیت های موجود را تعیین و شناسایی کرد، افزود: در این نشست مدیریت مدرسه به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس اساتید و متخصصین حوزوی و کارشناسام فرهنگی این مدرسه به بحث و بررسی خواهند پرداختو

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز گفت: در این هم اندیشی به برخی اهداف تربیتی اسلام، اعم از پرورش نیروی تفکر و تعقل در این امر، پرورش روحیه تعاملات اجتماعی و ... اشاره خواهد شد.

وی گفت: این نشست، اولین هم اندیشی این حوزه علمیه در سال تحصیلی به شمار می آید که قصدر بر آن داریم که در طول سال جاری به همت معاونین تبلیغ، تهذیب و پژوهش مدرسه، مسئال فرهنگی و اجتماعی را که باعث تغییرات عمده در افکار، عقاید و طرز زندگی افراد به مسائل مهم زندگی می شود را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha