پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون سازمان تبلیغات

حوزه/ معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه محصولات فاخر فرهنگی مجامع و موسسات وابسته به این سازمان، به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با گستره فعالیتی خود در مراکز استانی و دفاتر شهرستانی همواره سعی نموده است با استفاده از توان مجامع و مؤسسات وابسته خود نیازهای فرهنگی - تبلیغی اقشار مختلف مردم را پاسخگو باشد.

وی افزود: این امر با توجه به هجمه‌های همه‌جانبه فرهنگی دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و به همین جهت، همواره به آن توجه داریم.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ارائه محصولات فاخر فرهنگی- تبلیغی در حوزه‌هایی همچون فضای مجازی،‌ نشر و کتاب، پژوهش و تحقیق، آثار سمعی و بصری، آموزش،‌ معارف قرآنی، ساماندهی مدیحه‌سرایی و اوقات فراغت از طریق مؤسسات و مجامع سازمان تبلیغات اسلامی، مانند سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، بنیاد دعبل خزاعی، انتشارات سوره مهر و مؤسسه فرهنگی تسنیم نور، از جمله فعالیت‌های شاخص و تأثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور است.

حجت الاسلام نوری زاده گفت: آگاهی نمایندگان مردم در خانه ملت به‌ویژه اعضای کمیسیون فرهنگی به ‌عنوان کمیسیون تخصصی، در تداوم و حمایت قوه قانون‌گذار کشور از این فعالیت‌های فرهنگی - تبلیغی نقش بسزایی دارد، و از این رو معاونت امور مجلس واستان‌های سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد همچون گذشته، محصولات تولیدی و فاخر مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی را جهت رصد و آگاهی در اختیار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

۲۹/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha