یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام سید کاظم مدرسی یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی از برگزاری مراسم تجلیل از فرهیختگان و برجستگان حوزوی، در ویژه برنامه روز میلاد امام هادی (ع)، در سالن تربیت معلم استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: مراسم تجلیل از فرهیختگان و برجستگان حوزوی در سالروز میلاد امام هادی(ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد و آیت الله وافی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، 27شهریور در سالن تربیت معلم یزد برگزار خواهد شد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد به برنامه های جنبی این مراسم اشاره کرد و افزود: تواشیح گسترده طلبی با همت روحانیون محترم ، ملبس شدن جمعی از طلاب، سخنرانی آیت الله موسوی جزایری از چهره های انقلابی و پایه گذار شجره طیبه صالحین در این رابطه برای تقویت عنصر انقلابی در حوزه علمیه یزد و احساس مسئولیت دینی برای جامعه روحانیت از برنامه های اصلی این مراسم است.

وی ادامه داد: چند سالی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته از طلاب یزدی از پایه سه تا عالی ترین سطح حوزه در ویژه برنامه ای تجلیل به عمل می آید که امسال نیز دهمین دوره آن را به لطف خداوند برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته نیز این ویژه برنامه با حضور  بزرگانی چون حضرات آیات سبحانی، مکارم شیرازی، جواد آملی، نوری همدانی، آیت الله مصباح یزدی و دیگر بزرگان برگزار شده است.

313/23

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha