شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سرهنگ پازدار

حوزه/ دبیر ستاد شورای امر به معروف و نهی از منر استان لرستان گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و اجرای دقیق این فریضه در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش به سزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان ؛سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در دیدار آمران به معروف و ناهیان از منکر با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جان خود و عزیزانش را اهدا نمود افزود:آن امام همام بارها هدف خود را از قیام احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانستند.

وی با اشاره به اینکه با تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس آمران به معروف و ناهیان از منکر بهتر می توانند به احیای این فریضه بپردازند تصریح کرد:هم اکنون شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان لرستان راه اندازی شده است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان هدف از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را شناسایی آسیب ها در سطح جامعه برشمرد و افزود:با شناسایی آسیب ها آمران به معروف و ناهیان از منکر می توانند به اجرای ملزومات این فریضه در جامعه بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha