سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مبلغان نخبه

حوزه/ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی بلاغ گفت: در کانال تلویزیونی بلاغ تاکنون ۱۳۶ ویدیو از مبلغان نخبه تبلیغی بارگزاری شده که از سوی اداره اعزام مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مهدی کریم زاد سرپرست اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از راه اندازی و استقبال گسترده کاربران از کانال ویدیویی بلاغ در شبکه آپارات خبر داد.

وی با اشاره به آمار ۳۰ میلیونی دارندگان گوشی هوشمند در ایران گفت: اغلب این افراد در حال استفاده از شبکه‌های ویدیویی و پیام رسان خارجی از جمله تلگرام و یوتیوب هستند و درآمدهای حاصل از این بخش به راحتی به جیب کشورهای دیگر می‌رود.

حجت الاسلام کریم زاد افزود: یقینا حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی در سطح ملی می تواند بر اقتصاد کشور تاثیر بگذارند.

این کارشناس فضای مجازی در مورد دلایل بی رغبت بودن کاربران ایرانی نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی اظهار داشت: چند دلیل عمده را می توان عنوان کرد، از جمله عدم وجود زیرساخت های فنی مناسب، نرم افزارها از لحاظ امکانات قابلیت رقابت با نسخه های خارجی ندارند و مورد دیگر اینکه برخی کاربران با تصور این مساله که شبکه های اجتماعی داخلی در دست افراد خاص یا گروه های خاصی هستند موجب بی اعتمادی و عدم اطمینان ایشان به استفاده از این شبکه های اجتماعی ملی شده است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر این شبکه ها گفت: یقینا نظارت امر مهم و اجتناب ناپذیری است، اما در مورد شبکه های خارجی این امر بطور کامل امکان پذیر نیست و در مورد شبکه های اجتماعی داخلی نیز چون نهادهای مختلفی با سلایق مختلف در امر نظارت اثرگذاری می کنند، باعث کم رغبتی تولیدکننده برای عرضه محصول خود می شود.

حجت الاسلام کریم زاد با تاکید بر حمایت مردمی و تبلیغ شبکه های اجتماعی ملی از سوی نهادهای مورد اعتماد مردم عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی و مذهبی حضور در شبکه های اجتماعی ملی مورد اعتماد را در جهت ترغیب مردم به استفاده از آنها مورد حمایت قرار می دهد و از این رو پایگاه اینترنتی بلاغ مدتی است فعالیت رسمی خود را در  وب گاه سرویس اشتراک ویدیوی (آپارت) آغاز کرده است که در این مدت کوتاه بازدید نزدیک به ۱۵ هزار بار از سوی کاربران قابل توجه است.

وی افزود: در کانال تلویزیونی بلاغ تاکنون ۱۳۶ ویدیو از مبلغان نخبه تبلیغی بارگزاری شده که این مبلغان از سوی اداره اعزام مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شده اند.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی بلاغ اظهار کرد: ویدیوهای بارگذاری شده در کانال بلاغ مجموعه سخنرانی ها و روضه های اساتید و فضلای سخنور حوزوی است که علاوه بر استفاده از محتوای سخنان ایشان موجب شناخت بیشتر با سخنوران ممتاز کشوری می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha