سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری و هفته نامه افق حوزه در نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ هفته نامه افق حوزه و خبرگزاری رسمی«حوزه» در نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات، آخرین نوآوری های رسانه حوزه را به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مصطفی اویسی مدیر غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: حوزه علمیه همچون سال های گذشته در نمایشگاه مطبوعات، اهالی فرهنگ و رسانه را با فعالیت های رسانه ای حوزه آشنا می کند.

وی گفت: امسال در دو غرفه مجزا برای «هفته نامه افق» و «خبرگزاری حوزه» دستاوردهای رسانه ای خود را معرفی می کنیم.

مصطفی اویسی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه امسال، نشست های تخصصی با حضور صاحب نظران حوزوی نیز در محل غرفه خبرگزاری حوزه برگزار خواهد شد.

وی گفت: هفته نامه افق حوزه نیز دستاوردها و محصولات علمی، فرهنگی و خبری سال گذشته خود را ارائه می کند.

مدیر غرفه خبرگزاری حوزه یادآور شد: سال گذشته عده قابل توجهی از مردم، مسئولان، فعالان رسانه ای و نیز شخصیت های سیاسی و اجرایی و فرهنگی با رسانه حوزه آشنا شدند و امیدواریم امسال نیز پویا تر از گذشته اهداف و چشم اندازهای رسانه ای حوزه را به جامعه هدف، معرفی نماییم.

وی افزود: غرفه خبرگزاری حوزه در سال گذشته به عنوان غرفه برتر بخش دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات شناخته شد، بر این اساس از فضلا، طلاب، روحانیون و نیز مسئولین و سیاست­گزاران فرهنگی دعوت می شود در بازدید از نمایشگاه مطبوعات، غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha