یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 397570
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
یهودی سازی قدس

حوزه/ رژیم صهیونیستی به تازگی در اقدامی اهانت آمیز، یک مشروب فروشی ویژه سربازان اشغالگر در نزدیک مسجدالاقصی ساخته که موجب افزایش تنش ها در این شهر مقدس شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اقدامات اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی و مناطق اطراف آن تمام شدنی نیست و ده ها کنیسه یهودی در اطراف این مسجد ساخته شده یا در دست ساخت است و به تازگی نیز در اقدامی اهانت آمیز، یک کافه(مشروب فروشی) ویژه سربازان اشغالگر در نزدیک مسجدالاقصی افتتاح شده است.

عکرمه صبری سخنران مسجدالاقصی و رئیس شورای اسلامی مسجدالاقصی اوضاع مناطق اطراف مسجدالاقصی را خطرناک توصیف کرده و می گوید: اشغالگران، مسجد الاقصی و نمازگزاران را از راه های مختلف آزار می دهند و به تازگی نیز افتتاح کافه در نزدیک مسجدالاقصی موجب تحریک نمازگزاران و افزایش تنش ها شده است.

دکتر ناجح بکیرات رئیس آکادمی قرآن مسجدالاقصی نیز در این رابطه گفت: این کافه در فاصله ای نزدیک به مسجد ساخته شده و هدف شهرداری رژیم اشغالگر این است که نمادها و مراکز یهودی را در اطراف مسجدالاقصی افزایش دهد تا مسجد در محاصره مراکز آنها قرار بگیرد.

عبدالکریم غیث از اهالی قدس نیز گفت: اشغالگران از روش های متعددی برای اشغال و یهودی سازی قدس استفاده می کنند و در واقع می خواهند از هر سنگی که در این شهر وجود دارد در راستای یهودی سازی اسفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha