دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه / حوزه علمیه استان خراسان شمالی با انتشار بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در متن بیانیه حوزه علمیه خراسان شمالی آمده است: یوم الله 13 آبان، در گستره ی عظیم مبارزات حق‌طلبانه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، یادآور حوادثی است که بازخوانی و بزرگداشت آن پیام‌آور عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: یوم الله 13 آبان از سویی با شهادت مظلومانه دانش آموزان و تبعید امام نشانگر ظلم و استبداد مستکبران جهان است و از سوی دیگر با حادثه شگرف تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تحقق بخش شعار «مرگ بر آمریکا» در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان است که به تعبیر امام (ره) انقلاب ثانی نامیده شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است: یوم الله 13  آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، شهدا و ولایت فقیه است و همچنین یادآور روز شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

این بیانیه تصریح می کند: اگر 13 آبان را به عنوان روز ملی استکبار ستیزی نماد تبری و اعلام بیزاری از مشرکان و مستکبران و تکمیل کننده تولی قرار دهیم اتفاقی همچون تسخیر لانه جاسوسی و تحقق شعارهای انقلاب را شاهد خواهیم بود.

این بیانیه در پایان با تاکید بر حضور همگانی در این راهپیمایی خاطرنشان می کند: طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان خراسان شمالی امسال نیز مانند سالهای گذشته به همراه دیگر اقشار شهید پرور استان در راهپیمائی با شکوه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha