یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مهدی صادقی استاندار قم در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ استاندار قم گفت: از فرهیختگان حوزه عظیم قم انتظار می رود محتوای مناسب و غنی فرهنگی و دینی را در همه علاقه مندان به استفاده از این معارف در سراسر دنیا، قرار دهند.

سید مهدی صادقی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه»، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، قم را خاستگاه انقلاب خواند و اظهار داشت: حضور رسانه های قم در رویدادهای ملی همچون نمایشگاه مطبوعات کاملا ضروری است، چرا که قم مرکز انقلاب اسلامی، جهان تشیع، حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید است.

وی افزود: از فرهیختگان حوزه عظیم قم انتظار می رود محتوای مناسب و غنی فرهنگی و دینی را در همه علاقه مندان به استفاده از این معارف در سراسر دنیا، قرار دهند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه رسانه های قم باید کار تخصصی در حوزه رسانه را در اولویت قرار دهند گفت: در دنیای امروز نیازهای جامعه در ابعاد مختلف، بسیار متنوع است که بخش مهمی از این نیازها می تواند از طریق فرهنگ دینی که در بیان فرهیختگان شهر قم وجود دارد، مرتفع شود.

صادقی در پایان با تاکید بر اینکه محتوای غنی فرهنگ دینی در شهر قم وجود دارد، گفت: باید تلاش جامعه رسانه ای قم انتقال این معارف به سراسر دنیا باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha