سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
سیداحمد هاشمی نژاد

حوزه/ یک روحانی فعال در فضای مجازی گفت: فضای مجازی از بهترین ابزارهای انتقال پیام دین و پیوند با جوانان است.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد هاشمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران با بیان این که فضای مجازی بیشتر از آن که تهدیدی برای جامعه ما باشد، فرصت است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز اخیرا بر ورود جدی حوزویان به فضای مجازی تأکید کرده اند و این نشان از اهمیت جدی این موضوع دارد.

برادر شهید هاشمی نژاد با بیان این که خودم نهایت استفاده را از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می برم تا پیوندی با جوانان جامعه برای انتقال پیام دین اسلام برقرار کنم، گفت: فضای مجازی از بهترین ابزارهای انتقال پیام دین و پیوند با جوانان است.

این روحانی فعال در فضای مجازی، افزود: فکر می کنم حتی اگر مدیریت حوزه های علمیه کشور برخی از روحانیون و طلاب خوشفکر و عالم خود را به صورت سازماندهی شده، مأمور کند تا در فضای مجازی ورود هدفمند داشته باشند، کاری بجا و شایسته انجام داده که آثار و برکات آن به زودی برای جامعه اسلامی مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد در پایان گفت: البته روحانیون باید در فضای مجازی از نگاه های جانبدارانه پرهیز کرده و همگان را به سمت خود جذب کنند، چرا که طیف های مختلف فکری در این فضای مجازی حضور دارند.

313/29 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha