سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
طلاب قزوینی

حوزه/ تولیت حرم طفلان مسلم گفت: حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین در موکب های مراسم اربعین در مسیر طفلان مسلم به سمت کربلای معلی بی نظیر بوده و جای قدردانی دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»ازقزوین ، سید طلال عبدالرسول در دیدار با مسئول فرهنگی بارگاه  طفلان مسلم که  امروز صورت گرفت ضمن قدردانی از حضور ارزشمند  و تاثیرگذا رروحانیون حوزه علمیه  قزوین در این بارگاه مطهر گفت: امسال حضور مبلغین  و روحانیون در برگزاری نماز جماعت ، پاسخگویی به سئوالات شرعی و برنامه های فرهنگی و عزاداری درمسیر این بارگاه مطهر و موکب های در مسیر این بارگاه مطهر به سمت کربلای معلی بسیار مشهود و جای قدردانی است.

سید طلال تصریح کرد:  خوشبختانه کار خدمت رسانی به  زائران اربعین حسینی بسیار مطلوب صورت  می گیرد.

وی به  نقش سازنده مردم استان قزوین دربازسازی حرم مطهر طفلان مسلم اشاره و بیان داشت: مردم استان قزوین  عاشق ائمه معصومین بوده وهستند و  از دیر باز به خوبی در سال های گذشته این عشق وارادت خود را به این بارگاه مطهر ونورانی نشان دادند که فعالیت های عمرانی خوب وموثری از سوی ستاد بازسازی عتبات وعالیات استان قزوین صورت گرفته است.

حجت اسلام عباس افشار هم در این دیدار  ضمن قدردانی از میهمان نوازی مردم عراق از زائرین اربعین حسینی اشاره و بیان داشت: به واقع مردم  عراق وهمین شهر مصیب در بارگاه مطهر طفلان مسلم از زائرین اربعین حسینی به خوبی  کار خدمت رسانی را انجام می دهند که جای شکرگذاری و قدردانی است.

مسئول فرهنگی  بارگاه مطهر طفلان مسلم به برنامه های صورت گرفته در این قرارگاه هشتم  اشاره و اظهارداشت: حضور روحانیون و مبلغین همه روزه تا پایان  مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی به  سئوالات و شبهات زائرین بارگاه مطهر پاسخگو بوده وعلاوه بر این اقامه نماز جماعت در موکب های هم مسیر با  کربلای معلی را انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha