دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مدرسه نواب مشهد

حوزه/ در ادامه سير تحولي حوزه علميه خراسان، رشته كلام جديد مدرسه علميه عالي نواب در سطح۴ برگزار مي شود و به همين منظور، مصاحبه علمي متقاضيان تحصيل در اين رشته تخصصي، برگزار گرديد.

حجت الاسلام محمد اسفندياري، مدير مدرسه علميه عالي نواب مشهد در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اهتمام و تلاش ويژه مدير حوزه علميه خراسان و اهداف مدنظر شواري عالي اين حوزه، به منظور تحقق عملي فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه تحول و حوزه انقلابي، مدرسه علميه عالي نواب نيز فعاليت آموزشي، پژوهشي و فرهنگي خود را در همين راستا انجام مي دهد.
وي با اشاره به برنامه هاي مختلف اين مدرسه با حضور اساتيد معظم قم و مشهد و مدرسان برجسته اين دو حوزه در ايام گوناگون و تربيت مدرسان متخصص در رشته هاي كلام اسلامي، فقه و اصول، منطق و ادبيات عرب، يادآور شد: تحصيل در سطوح 2، 3 و 4 اين مدرسه منوط به قبولي در امتحان ورودي و مصاحبه ها علمي است كه در همين راستا مصاحبه علمي سطح 4 در ر شته كلام جديد نيز براي اولين بار برگزار شد.
مدير مدرسه علميه عالي نواب با اشاره به محدوديت ظرفيت براي پذيرش در اين رشته، ابراز كرد: پس از اعلام نتايج مصاحبه علمي در اوايل دي ماه، پذيرفته شدگان، تحصيل خود را از نيمه دوم بهمن ماه 95 آغاز خواهند كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha