جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی

حوزه/ کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی اخلاقی با تأکید بر نقش اساتید و مدیران مدارس علمیه در استان چهار محال و بختیاری برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی اکبرآقابابایی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری«حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: کارگاه دانش افزایی اساتید مدارس علمیه  در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی" در حوزه علمیه چهار محال و بختیاری برگزار می گردد.

وی افزود: در این کارگاه که یکم دی ماه سال جاری برگزار می گردد، 50نفر از اساتید استان حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در  این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد بیان داشت: در این کارگاه  حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری ، با تاکید براهمیت این کارگاه خاطرنشان کرد: اساتید  در حوزه های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه های گوناگون هستند که این نقش الگویی می تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهمتری را به نسبت دیگر حوزه ها ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین در ادامه این طرح کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی اخلاقی مدیران استان هم با حضور 30نفر از مدیران و معاونین مدارس استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آقابابایی  خاطرنشان کرد: طرح جهاد تربیتی اخلاقی مدیران نیز  دوم دی ماه  درحوزه استان برگزار می گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha