چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 403501
۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
حجت الاسلام علی فتح الله زاده / حرم

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: همزمان با ایام معصومیه و در راستای معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسابقه کتابچه «شهیده غربت» در حرم مطهر برگزار می شود.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ایام معصومیه و برگزاری مسابقه کتابچه "شهیده غربت" گفت: به مناسبت ایام معصومیه مسابقه ای از کتابچه شهیده غربت در اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی برگزار در فضای مجازی برگزار می شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت فرهنگی در این فضا و ضرورت حضور نیروهای فرهنگی در فضای مجازی جهت پاسخگویی به شبهات و همچنین معرفی شخصیت ها و امام زادگان و انتقال مفاهیم دینی از این طریق در قالب های متنوع برای قشر جوان، ضرورت دارد اینگونه مسابقات بیشتر برگزار شود.
وی اضافه کرد: با توجه به حضور مخاطبین قابل توجه در مراجعه به سایت حرم مطهر و کانال های فعال در آستان مقدس وهمچنین درخواست های مکرر و متعدد جهت برگزاری مسابقات در فضای مجازی، ورود به این عرصه مهم و برگزاری چنین مسابقاتی آن هم در فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
حجت الاسلام فتح الله زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مخاطبین بیشتر از قشر جوان هستند، برگزاری چنین مسابقاتی با توجه به تجربه سال های گذشته، مورد استقبال قرار خواهد گرفت و تاثیر گزار است.
وی با اشاره به نحوه ثبت نام اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند به آدرس های ذیل مراجعه نمایند - صحن امام رضا (علیه السلام) جنب درب 1 مقبره پروین اعتصامی - رواق حضرت خدیجه (سلام الله علیها) دفتر امور فرهنگی بانوان - صحن صاحب الزمان (عج) درب 16 طبقه بالا واحد مسابقات.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در ادامه افزود: همچنین علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند به کانال تلگرامی astanqom@ و سایت www.amfm.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 025-37175567 تماس حاصل کنند.
حجت الاسلام فتح الله زاده در ادامه با اشاره به مهلت ارسال پاسخ نامه و تاریخ قرعه کشی اظهار داشت: آخرین  مهلت پاسخ نامه تا  12/11/95 می باشد  و همچنین قرعه کشی در تاریخ 20/11/95 ساعت 15 در صحن صاحب الزمان (عج) درب 16 طبقه بالا سالن امام خامنه ای برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: جوایز این مسابقه نیز 5 نفر اقامت در هتل کریمه مشهد مقدس، 3عدد هزینه مشهد مقدس به ارزش سه میلیون ریالی، 14 عدد پک فرهنگی آستان مقدس می باشد.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha