چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ به همت معاونت پژوهش حوزه های علمیه، سومین جشنواره دوسالانه مجلات علمی طلاب واحدهای آموزشی حوزه با حضور معاونین پژوهشی مدارس و حوزه های علمیه استانی در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون منطقه جمکران قم برگزار شد.

دبیر سومین جشنواره دوسالانه مجلات علمی طلاب واحدهای آموزشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این جشنواره با هدف الگوسازی و استانداردسازی فعالیت های پژوهشی واحدهای آموزشی و تقدیر از فعالان و برگزیدگان این عرصه به همت اداره اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش معاونت پژوهش برپا شده است.

حجت الاسلام هاشمی تنکابنی افزود: در این جشنواره علاوه بر مدیران و معاونان پژوهش ستادی و استانی، مدیران و معاونان پژوهش واحدهای آموزشی و سردبیران و اعضای هیات تحریریه 38 عنوان از مجلات علمی طلاب حوزه های علمیه حضور دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 38 نشریه مورد ارزیابی قرار گرفته اند، که از این تعداد، 3 نشریه حائز رتبه اول، 5 نشریه حائز رتبه دوم و 10 نشریه هم حائز رتبه سوم شدند، 7 نشریه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که ان شاالله در این جشنواره از این نشریات به وسیله لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است ، نمایشگاه مجلات علمی طلاب واحد های آموزشی در حاشیه این اجلاس دو روزه برپا شده بود که عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha