پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسلام عباس نصیری فرد

حوزه/ معاون بین‌الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اهمیت ترویج و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه یکی از جمله برنامه‌های مهم در جامعه برای اصلاح فرهنگ است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی سبب اصلاح فرهنگ در جامعه می‌شود، تصریح کرد: فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از اهمیت بسزایی در جامعه برخوردار است.

وی با بیان این که فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی یکی از جمله تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: گسترش و رونق فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه از جمله دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است که همواره نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

حجت‌الاسلام نصیری‌فرد با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌ای با کتاب، علم و آگاهی، فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی همراه و مأنوس باشد، آسیب‌ها کاسته می‌شود.

وی با اشاره به این که پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و مبانی زندگی نیازمند یک سری راهکارها و روش‌ها است، گفت: فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و مبانی زندگی به انسان کمک کند و فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نقش مهمی در زندگی بشر ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha