چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کمیته امداد

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان الیگودرز گفت: مبلغان با برگزاری کارگاه های مشاوره در زمینه های ازدواج، تربیت فرزند و تبیین احکام و مسائل شرعی، در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده در بین مددجویان این نهاد حمایتی، گام برمی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، ماهروبختیاری امروز در مراسم اختتامیه کانون موقت تابستانه کمیته امداد امام خمینی (ره) که با همت دانش آموختگان و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) این شهرستان به مددجویان خدمت رسانی دارد بیان داشت:طلاب و مبلغان دینی همواره با تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) در راستای مشاوره به مددجویان نهاد حمایتی کمیته امداد خدمت می نمایند و همواره سعی در ارتقاء بینش و دانش مددجویان این نهاد خواهند داشت .

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز بصورت خودجوش با فعالیت های تبلیغی بصورت مستمر در توانمند سازی مددجویان کمیته امداد نقش دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان با برگزاری کارگاه های مشاوره در زمینه های ازدواج، تربیت فرزند و تبیین احکام و مسائل شرعی، در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده در بین مددجویان این نهاد حمایتی، گام برمی دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان الیگودرز اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره و بهره گیری از مبلغان در برنامه های فرهنگی و مشارکتی کمیته امداد در کمک به خانواده های تحت حمایت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین این قشر با همکاری مبلغان ستودنی است .

 بختیاری با قدردانی از تلاش های خواهران مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز، یادآور شد: برنامه ریزی درست فرهنگی، تعامل با مراکز حوزوی و موسسات دینی، و بهره گیری از روش های نوین تبلیغی در اعتلای سطح فرهنگی جامعه به اقشار آسیب پذیر و تحت حمایت تنها گوشه ای از فعالیت و همکاری مبلغان با نهاد کمیته امداد است .

در پایان این مراسم از خواهران مبلغه مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز که در امر توانمند سازی مددجویان با کمیته امداد شهرستان همکاری داشتند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha