جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این استان، گفت: بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات بسیار محسوسی در کردستان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان و جمعی از معاونین حوزه استان صبح امروز، در نشستی با مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان، به بررسی راه های تقویت تعاملات و همکاری ها پرداختند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان، در این نشست با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این استان، گفت: بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات بسیار محسوسی در استان کردستان بوده ایم و باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود در استان کردستان، زمینه ارتقاء کمی و کیفی امور دینی و مذهبی را در این منطقه فراهم کنیم.

در ادامه این دیدار، مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان نیز اظهار داشت: خوشبختانه مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه ای نگاه و دید بسیار متفاوت و ویژه ای به استانهایی همانند کردستان و سیستان و بلوچستان دارند، لذا با توجه به این امر باید سرمایه گذاری در این استانها صورت گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی در این مناطق باشیم.

مهدی طالبی در ادامه با اشاره تعامل ستاد اجرایی فرمان (ره) این استان با حوزه علمیه کردستان، ادامه داد: این ستاد آماده همکاری و تعامل دو سویه با حوزه علمیه استان کردستان در زمینه های تعریف شده می باشد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان اظهار کرد: در طول این مدت طرح ها و کارهای خوبی توسط بنیاد برکت در استان کردستان صورت گرفته است که امیدواریم که این امر همچنان تداوم داشته باشد.

در این نشست همچنین، حاضرین به بیان برخی از مسایل موجود و نیازمند همکاری دو طرفه اشاره کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha