یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
۱

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را کاری بسیار زشت و برخلاف تمام مسائل حقوقی بین‌المللی دانست و گفت: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها یکی از حامیان رژیم کودک کش اسرائیل بودند با اهداف خاص مغرضانه به‌صورت یک‌طرفه سفارتشان را به بیت‌المقدس انتقال دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، با بیان این که اگر حتی یک‌لحظه آمریکایی‌ها دست از حمایت اسرائیل بردارند، این رژیم دیگر هیچ موجودیتی نخواهد داشت، اظهار داشت: موجودیت اسرائیل مصنوعی و متصل به امریکا است، لذا انتقال سفارتشان به بیت‌المقدس را به‌منظور سرپا نگه‌داشتن اسرائیلی که نفس‌های آخرش را می‌کشد انجام دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و تمام دولت‌های آزادیخواه دنیا این اقدام زشت آمریکا را مورد نکوهش قراردادند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ملت‌های آزادیخواه دنیا در اعتراض به این کار زشت و ناپسند راهپیمایی کردند امیدوارم دیگر دولت‌های دنیا نیز این اقدام را محکوم کنند.

وی عدم وحدت و انسجام و یکپارچگی در بین کشورهای اسلامی را عامل گستاخی امریکا و اسرائیل دانست و گفت: هرچند امریکا هر کاری را با زور انجام می‌دهد، ولی اگر تعدادی از کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی دست از حمایت آمریکا و اسرائیل بردارند، قطعاً جرئت چنین کاری را نداشتند.

ساداتی نژاد با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند «اگر دنیای اسلام وحدت و یکپارچگی داشته باشند اسرائیلی وجود نخواهد داشت»، خاطرنشان کرد: عدم واکنش بعضی از کشورهای اسلامی در انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس باعث شده تا امریکا و اسرائیل اقدامات جنایت‌کارانه‌شان در اشغال سرزمین بیت‌المقدس را قانونی جلوه دهند.

وی ماه مبارک رمضان را ماهی با فضیلت، دوری از گناه، رقیق‌القلب و میهمانی خدا دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان به دلیل اینکه همه میهمان خدا هستیم، بزهکاری کاهش می‌یابد و انسان‌ها با عطوفت و مهربانی بهتری باهم برخورد می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انسان‌ها در این سفره میهمانی خداوند که خالق همگان است، احساس خاصی را دارند، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای رفع کدورت‌ها، ایجاد ارتباطات، تعاملات، انسجام، وحدت بیشتر، کاهش اختلافات و تصمیم‌های ملی و منطقه‌ای است.

ساداتی نژاد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای مدیران سیاسی کشور در رفع اختلافات یکدیگر برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط فوق‌العاده حساس منطقه‌ای و جهانی خصوصاً خروج یک‌جانبه امریکا از برجام جهت تحریم‌های بیشتر قرارگرفته‌ایم مدیران باید انسجام و وحدت بیشتری را از خودشان نشان دهند.

وی، مکتب تشیع و اسلام را عجیب دانست و گفت: با توجه به اینکه انسان‌ها در کوران زندگی دچار زنگارها و آلودگی‌هایی می‌شوند، لذا در مکتب تشیع انسان‌ها با عزاداری در محرم، صفر و روزه‌داری در ماه مبارک رمضان از نظر معنوی پالایش، تصفیه و پاک می‌شوند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha