جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی خبرنگاران و رسانه ها را به نقل ابعاد انسانی که دوطلبان و نیرو های امنیتی در جنگ علیه داعش از خود نشان دادند، دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی خبرنگاران و رسانه ها را به نقل ابعاد انسانی که دوطلبان و نیروهای امنیتی در جنگ علیه داعش از خود نشان دادند، دعوت کرد.

شیخ کربلایی بر ضرورت توجه مستند سازان به ثبت و ضبط تمامی جوانب جنگ علیه داعش برای بیان حقایق و برملا کردن دروغ رسانه های مغرض که حقیقت را برای منافع خود تحریف می کنند، تاکید کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در خلال مشارکت در افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس که در کربلا، گفت: یکی از توصیه های حضرت آیت الله سیستانی مستند سازی جنایت های داعش در سطح داخلی و بین الملل و چاپ و حفظ آن در جهت بیان آن به تمام سازمان های متخصص بود.

وی افزود: داوطلبان و نیرو های امنیتی که در جنگ علیه داعش شرکت داشتند، با ایمان به بر حق بودن و عادلانه بودن هدف خود پیروز شدند و می دانستند که آن ها منشأ صلح و محبت هستند.

تولیت آستان مقدس حسینی اشاره کرد: معمولاً بیشتر جنگ ها برای سلطه طلبی و غارت اموال ملت ها صورت می گیرد، امّا جنگ عراقی ها علیه داعش والاترین مفاهیم دفاع از انسان و انسانیت را به خود گرفت.

شیخ کربلایی تصریح کرد: عراقی ها در جنگ علیه داعش نه تنها از عراق حمایت کردند، بلکه حامی منطقه و حتی کشور های اروپایی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha