جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
جشنواره «سفره حلال تورنتو» با حضور بیش از ۳۵ هزار بازدیدکننده + تصاویر

حوزه/ در بزرگ‌ترین جشنواره غذای حلال که به مدت دو روز در مرکز بین المللی میسی ساگا در تورنتو برگزار گردید، بیش از ۱۵۰ غرفه دار حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بزرگترین جشنواره «غذای حلال» در آمریکای شمالی که دو روز گذشته (شنبه و یکشنبه) 20-21 جولای 2019 در مرکز بین المللی میسی ساگا در شهر تورنتوی کانادا برگزار شد، بیش از 35 هزار بازدیدکننده در سرتاسر قاره را به خود جذب کرد.

برگزارکنندگان جشنواره اشاره کردند: منطقه تورنتوی بزرگ محل سکونت بیشترین جمعیت  مسلمانان در کانادا بوده و بهترین مقصد می باشد.

«جشنواره سفره حلال تورنتو» که در هفتمین سال برگزار می شد، بزرگداشتی بود از غذاهای اسلامی و حلال، تنوع شهری کانادا به عنوان یک کشور با فرهنگ های متنوع و مختلف. این رویداد دو روزه بیش از 150 غرفه دار  داشت که شامل رستوران های حلال، نان پزی ها، مغازه های ویژه، دست فروشان هنرمند و تولیدکنندگان محصولات غذایی می شدند. و طبقه متنوعی از طعم های مختلف غذاهای سنتی اسلامی از سرتاسر جهان را به نمایش می گذاشتند.

در کنار تنوع زیاد غذایی، برنامه های متعدد زیادی از جمله بازار خرید و فروش، نمایشگاه های آشپزی، اجراهای استندآپ کمدی، قصه گویی برای کودکان و آشنایی با وبلاگ نویسان معروف مسلمان در این جشنواره برگزار شدند.

گفتنی است طبق آخرین آمارگیری ها در کانادا، تخمین زده می شود که جمعیت مسلمانان این کشور در حال حاضر 1.4 میلیون نفر باشد که انتظار می رود تا سال 2021 این آمار به 1.6 میلیون نفر برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha